sobota, 22 marca 2014

skrawek drugi


„Ludzi nie kocha się za to, że są doskonali, tylko pomimo to, że tacy nie są.”

Ty byłaś doskonała. W każdym calu. Nie miałaś żadnych wad dopóki nie sprawiłem ,że one się pojawiły. To przeze mnie przybyło Ci kilka wad, dlatego właśnie odszedłem. Byłaś doskonała, a ja to niszczyłem.

„Miłość czyni nas kłamcami.”

Zostałem zwykłym kłamcą. Po jednej z naszych kłótni spędziłem noc z inną dziewczyną.  Okłamywałem Cię na każdym kroku. Z biegiem czasu sama to zauważyłaś. Wtedy musiałem powiedzieć Ci prawdę. Doskonale wiedziałem jakie będą tego konsekwencje.

 „Najbardziej bezlitosną rzeczą na świecie jest miłość. Kiedy jej zabraknie, pustki, która po niej zostaje, nic nie może wypełnić, nawet wspomnienia.”

Jedyne co mi po Tobie zostało to wspomnienia. W moim życiu już na zawsze pozostanie pustka. Pustka ,której nikt nie jest w stanie wypełnić. Pustka po Tobie.  

„Po jakim czasie zapomina się zapach kogoś, kto nas kochał? A kiedy samemu przestaje się kochać?”

Czy w ogóle jest to możliwe? Nie można przestać kochać. Nigdy nie zapomnę Twojego uśmiechu, zapachu… Nigdy nie zapomnę Ciebie.

„Kochać - to utracić panowanie nad sobą”

Nigdy nie wypowiedziałem tych ważnych słów. Myślałem ,że to oczywiste. Ale dla Ciebie wcale takie nie było. Mogłaś pomyśleć, że Cię nie kocham . To totalna bzdura. Miłość do Ciebie sprawiła, że utraciłem nad sobą panowanie. Miłość sprawiła, że spanikowałem . Sprawiła ,że zupełnie się pogubiłem. Miłość sprawiła, że Cię zawiodłem.

„Gdzie skarb wasz, tam i serce wasze.”

Nigdy Ci tego nie powiedziałem, ale to właśnie Ty jesteś moim skarbem. To właśnie przy Tobie jest moje serce. Już na zawsze. 
 
*
Chciałabym podziękować Wam za tak miłe przyjęcie. Każdy komentarz znaczy dla mnie naprawdę bardzo wiele. Dziękuję.  Dzisiaj pozostawiam Wam punkt widzenia głównego bohatera. Kolejny skrawek będzie już czymś bardziej normalnym ,połączeniem narracji Antoniny i Wojtka.
ask
Buziaki

9 komentarzy:

  1. Klepnę sobie i wrócę jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę się wyjaśniło. W ogóle miałaś świetny pomysł z tym cytatami ;)
    Pozdrawiam i życzę weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję oryginalnego pomysłu z cytatami i ich interpretacją bohaterów. jeszcze nigdzie tego nie spotkałam... chociaż nie. widziałam to już gdzieś, ale nie w takiej formie, jak u ciebie.
    najważniejsze, że zrozumiał swój błąd. lepiej późno niż wcale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać kolejnych skrawków. Tylko te skrawki takie... krótkie. Stanowczo za krótkie. Czekam z niecierpliwością na następny.
    W wolnej chwili zajrzyj do mnie na www.siatkarskie-miniaturki.bloog.pl
    Pozdrawiam
    Mucha

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak rzeczywiście popieram koleżanki wyżej pomysł z cytatami i interpretacją oryginalny i wciągający. Wojtek w końcu zrozumiał, że źle postępował, ale czy uda się naprawić? Nie wiem, czekam na kolejny epizod.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero trafiłam poprzez aska. Bardzo ciekawe :) Jeśli możesz to przypominaj mi o nowych rozdziałach na asku @CookiesssM lub gg - 34687778 ;) ./Oliii ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. * Nie widze zakladki spam, wiec przepraszam, ale napisze tutaj *

    Wiem, że większość ludzi nie lubi spamu (i wcale im się nie dziwię!) ale postanowiłam zareklamować swój blog o bardzo obiecującym polskim atakującym (: Zapraszam na przez-odleglosc.blogspot.com, zapoznasz się z bohaterami opowiadania, dowiesz się co było inspiracją do wymyślenia tej historii, a nuż Ci się spodoba? :)
    Pozdrawiam najgoręcej, Karolajn:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł z cytatami jak najbardziej oryginalny :)
    Cieszę się, że tutaj trafiłam, ale mam jedną małą nadzieję. A mianowicie, że Wojtek tutaj zostanie przedstawiony w sposób naturalny..
    zostaję.
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie. :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj podoba mi się zarówno styl jak i pomysł na takie zwariowane i całkowicie inne od reszty pisanie. Za to duży plus :-D
    Możesz informować na gadu? (15696793) ;)
    Pozdrawiam,
    Dzuzeppe :-*

    OdpowiedzUsuń